måndag 16 februari 2009

Tradera light

















Är det någon som vill köpa garn? De här garnerna behöver nya hem eftersom de stannar i växten hemma hos mig. Jag byter väldigt gärna, speciellt mot ullgarner eller lin. Den röda härvan och de vita nystanen är bomullsgarn, det turkosa och melerade är sockgarn (ull och polyamid) mörkt grön är två nystan alpacka och ett i mohair och slutligen det beiga är från Bergå Spinneri 100% ull.
OBS!
En del av garnerna har jag fått i Hemligkompis-byten och jag vill från djupet av mitt hjärta, säga att jag blev väldigt glad när jag fick dem av Hemliskompisarna. Jag vill verkligen att någon ska bli lika glad över garnerna som jag blev och som kan se potentialen, till ett mästerverk av dem. Där går jag bet.

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

De är ju jättefina. Jag blir väldigt förtjust i de mörkgröna garnerna och det rödgula bomullsgarnet.
Vad är det för färgnummer på indiecitagarnet?