torsdag 13 mars 2008

Liten sporre...

När jag började läsa bloggar så kommenterade jag aldrig utan jag bara läste och gick vidare och när jag själv började blogga så tänkte jag inte så mycket på att andra skulle läsa utan det var mest som en kul grej. Men nu, efter ett tag, inser jag hur viktiga kommentarerna är! Det är "instant feedback" som gör det till två-vägskommunikation istf bara ett skrivande. Därför, snitsat-vänner! Kommentar nummer 50 vinner ett pris! Avslöjar inget men det är stor chans att vinna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst saknar man kommentarer ,jag tycker också det är tråkigt när jag inte får någon respons . Ett problem är att de flesta sidor kräver lösenord och konto , jag orkar i allafall inte med en massa olika så då blir det inga kommentarer.

Knit-Marie sa...

Hej där! Återkommer med bilder på bloggen när jag gjort mitt äggfärgningsförsök med garn.
Jag gillar också kommentarer. Tack för dina!