torsdag 6 mars 2008

Världens bästa Hemlis-kompis!

Jag måste ha världens bästa Hemlis-kompis! I mars-paketet låg följande:
en stycken önskan om att ha en bra dag -vilket jag faktiskt haft, torsdagar är min lediga dag!




De allra sötaste små marmeladburkar och ett komplettfot-spa, med fotmask och kylande lenande fotsalt och balsam för fötter och kräm som gör fötter lila.....





... ett garnnystan med härliga färger i cerise, rött, gult, perfekt till ett par vår-sockar med volangkant. Nu måste det väl ändå räcka, tänker ni. Nähä då, på nystanet var det en liten ask med:




ja just, små söta berlocker med stickrelaterade motiv som jag kan ha som stickmarkörer eller hängen i hals eller öra. Tänk vad roligt det är ibland! Tack så jättemycket, min goa rara hemliskompis!!








Inga kommentarer: