lördag 16 februari 2008

It takes just a minute....


Började sticka på en sjal i kväll under Melodifestivalen - denna uttagningen var det lite fart i, jämfört med förra lördagen som var....gäääsp, tråkig! Vilken skräll att inte Carola gick direkt till Globen, jisses. Bröderna Rongedahl gillar jag skarpt, tänk att ha partaj med dem som gäster, tjoho... Just det, sjalen ja, jo Jämjöfru, duger det här?

Jag har stickat upp2 1/2 nystan så den blir lite större. Den går ner en bit på ryggen på mig - och då går den nog ner på rumpan på dig. Den blir rätt så lång och det tycker jag är bra för då kan du svepa in dig med sjalen i kors. Det är också snyggt att sätta ihop den med en sjalnål Vad säger du?

1 kommentar:

Tomtan sa...

Den där sjalen blir fin! Har gjort några påden lädden och en har jag så ofta jag kan (är ju sällan minusgrader nuförtiden...).