söndag 10 februari 2008

Ingen röra mer...


Röran som en gång fanns, finns ej mer, den är ett minne blott... Jag är så glad att jag känner en händig man. Jag bad om ett hyllplan till mina garnkorgar och fick :
Visst är det tjusigt? Det ser så.....organiserat och stiligt ut. Egentligen har jag inte så stort obehag av röra, bara jag vet var jag har saker och ting, men eftersom det inte bara är jag som vistas i vardagsrummet så är det onekligen bättre så här. Vårt vardagsrum används till mycket; snickeriverkstad med borrmaskiner och slipdamm, bilverkstad med sprutlackering, stick -och syatelje´.... Ibland tittar vi tom på TV där!

1 kommentar:

Tomtan sa...

Jag behöver verkligen hjälp med med städningen!!! JAg ser ju de nu!!! HAr leat mina pärlor och pärlnålar i en timma idag och hittade ingenting. Vände upp och ner på garnskåpet och det hjälpte inte...