onsdag 13 februari 2008

Så här blev det...

Får jag lov att presentera, trumvirvel, upphetsade OOHH, AHH:


Taa-daaa A-mössan! Full med flätor och muscher (och garntrådar som icke äro fästade ännu) Den är riktigt trevlig att göra och min man har haft riktigt roligt när jag provat den, under tiden jag stickade den. Mössa+Mia= tårar av skratt, jag passar riktigt illa i mössa. Hellre förfrusna ör-snibbar än mössa...korkat och inte långt från fjortis, jag vet....
Nu är det dags för nästa mössa, jag tror att min söta brorsdotter J skulle passa i en sådan här. Vill du ha en sådan, J?

3 kommentarer:

Tomtan sa...

Jag tycker du är söt i mössa... ;-)Blev idiotförklarad när jag stickade "smurfmössor" för 4 år sen. Vad har alla på sig idag? Samma typ av mössa fast nu har mönstret kommit ifrån Åre.

Frida sa...

Skulle bara säga att presenten kommit fram. Mycket uppskattade. Den va med på stickcafe igår. kan beskådas på min blogg! Kram Frida

Eva i Halmstad sa...

Tycker mössan blev fin.
Eva.