fredag 8 februari 2008

I brevlådan...






...idag låg ett sånt här:

Alltså inte en katt utan ett PAKET! Utan avsändare! Det tickade inte och såg inte så mystiskt ut så jag vågade öppna det. Och gissa om jag blev överraskad!

I paketet låg världens gosigaste garn i världens finaste färg! Mörkt turkos, fyra nystan Multi Kido och ett nystan Kidsilk Haze. Det kallar jag att skämma bort!! Avsändaren -hemlig sådan och jag har ingen aning om vem det är, poststämpeln var helt suddig - gav förslag att jag kunde sticka en kofta, bolero eller sjal. Och vad klokt att skicka fem nystan, då kan man ju verkligen välja vad man vill göra. Så jag har alltså en klok och varmhjärtad hemlis-vän med bra smak! Jag längtar redan till mars.
Nu ska jag plocka ihop paketet som ska gå till min hemlisvän...hmmm, låt mig se, hon tycker om att pyssla.... det får nog bli sånt där....och lite sånt....och svart....ja, det blir det!


1 kommentar:

m�ddan sa...

vem fick du garnet av?? jag gl�mde ge dig allt garn som jag hittade h�r i min nya l�genhet efter damen som bodde h�r f�re mig....