torsdag 14 februari 2008

Glad...

...alla hjärtans dag!! Den här tycker jag är så rolig, alla tittar på den som håller dagens datum. Tänk att bara komma på att göra en kalender på detta sätt, kreativt till tusen!
Ikväll har jag stickat klart en mössa till J och ett par sockar. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.... Johodu, det vet du visst det, antar jag att min kära blekingska väninna säger. Hon har önskat sig en sjal och valt ut garn till projektet. Det är bara det att garnet säger en annan sak till mig när hon inte hör. Jag har försökt peppa garnet att säga det högt så att hon också hör det, man måste våga eller i alla fall viska. Garnet önskar att få bli en stor, bred, lurvig halsduk med flätor, moss-stickning och muscher... jag hörde det så sent som i måndags!

1 kommentar:

Tomtan sa...

Stå på dej (och garnet)!
;-)