söndag 8 november 2009

Klistervliselin



Vad sägs om en ny bikini till beach 2010? Tomterött och flanellblått, hett och klädsamt, eller hur? Nä, inte riktigt, jag harvar vidare med mina tomtar och tralala... ett tomteflagg-spel. Till applikationerna använder jag klister-vliselin. Man stryker fast klister på baksidan av bilden och sedan pressar man fast bilden på bakgrunden. Superenkelt och helt suveränt att använda. Klister-vliselin var det. Ni gamla rävar har säkert använt det i alla år men för mig var det en ny bekantskap, när jag vikarierade i textilsalen, i våras. Och svar ja, jag hade allting hemma, till och med den lilla bjällran som ska pingla i mitten. Den hade jag också hemma....hos mamma.


1 kommentar:

liene sa...

Supper snygga vimplar -är det så det hetter!
Bra gjört!
Trevlig helg!