måndag 11 januari 2010

Skön blogg


Via den här bloggen så hittade jag hit till denna bloggen. Ni måste kolla in bilderna, hur kul som helst. Jag och min äldste son skrattade så gott åt dem emedan vi delar samma faiblesse för fjöntigheter.
Under tiden som jag väntar på garnet, som jag beställt till mina raggisar, så har jag börjat på ett nytt par. Denna gång såg jag till att det fanns garn till bägge sockarna i stashen innan jag började. Den inre garnkoordinatorn sa att det var det bästa att kolla sådant innan - en riktig besserwisser.

4 kommentarer:

Sunna sa...

Vilken blogg, där kan man prata om kreativitet och fantasi. Vilken underbar stickning du gör

Skräddardotter sa...

Hihihi...ser att du också kommer på mönstret efter HAND...... Vad det gäller Lilla gubbens blogg, så har jag just en tavla på väggen av honom. Tips: Köp nu innan han blir känd.(jag känner inte honom)Jag tycker bara att han gör kul bilder.

Mia sa...

Du är nog väldig krektiv själv också! Flott stickning. Jag ger dig en award för allt du gör och för att jag tycker så mycket om att titta in hos dig. Du finner den på min trädgårdsblogg, hoppas du tar emot den !!
http://miashage.blogspot.com/2010/01/sitatstafetten-en-utmaning.html

Fredrik Eneroth sa...

Tjena. jag har en liknande blogg
=) kika gära in på min sida www.litengubbe.com , handlar om små gummor & gubbars liv :)

/ Fredrik