torsdag 14 januari 2010

Snörvel, frääääääääs


Jobbat denna vecka, tis-tors och imorgon också, på SAMMA skola. För en simpel vikarie, känns så många dagar, på samma ställe, som hemma. Klassen är riktigt trevlig att vikariera i, inte alls snäll och väluppfostrad utan mer rörig och pratig och inte helt utan problems. Men jag gillar det (Ibland. Men inte om jag är ansvarig. Eller om jag får för mig att det är mitt fel) Men jag har dragit på mig en förkylning också, snoken rinner och jag är trött. Vaknar på nätterna och flämtar som en guldfisk, med läppar och mun som slickat på sandpapper.
Bilden och citatet från Jan Stenmark är en av mina favoriter (och din me´M, eller ?) och för att ytterligare förhöja stämningen, drar jag den enda dyslektikervits jag kan. OBS! In English, den funkar bara in English:
Two dyslectic guys went out for a beer and walked in to a bra.

Inga kommentarer: